Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zondag, juli 13, 2014

Blauw als van de mooiste zomerluchten . De foto's zijn van mijn Flickr vrienden .






  
Een mooie helder blauwe lucht hebben we nog niet veel gezien en er zijn alweer zoveel mensen op vakantie dat ik hen allen dat toch wel toe wil wensen .
Heb er zelf niet zoveel last van , want van een regenbui kan ik echt genieten , alles ruikt dan zo lekker fris, maar weet van twee van onze kinderen dat zij het daar heel erg moeilijk mee hebben , jammer hoor .


Ik wens jullie dus een zonnige vakantie tijd toe .

Lieve groet 
♥RINI♥

5 opmerkingen:

grieksegodin zei

hai Rini, wat 'n lieve kleurtjes, past helemaal bij dit seizoen, doet denken aan de zee......fijne nieuwe week, liefs riet(je)

Zawadi-Atelier zei

Mediterranee, zo blauw, zo blauw!
(is dit niet een versje van Toon Hermans?, ik voeg toe: wat mooi, wat mooi Rini ... hoe krijg je dat toch weer zo mooi bij elkaar?
Echt genieten!
Liefs, Doortje

Connys Cottage zei

Hallo Rini,

prachtig de fotos.
Erg mooi de colage.

groetjes Conny

Gaby Bee zei

Gorgeous photos as always, Rini. I especially love the pics with the weathered wood.

Gaby xo

suziqu's thread works zei

Very late here Rini but I have a lot of catching up to do. I love the blue/grey tones and textures and weathered appeal of these gorgeous images.
x Suzy